Известие

Collapse
No announcement yet.

Заминал стартер или.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Заминал стартер или.....

    Здравейте Колеги,


    Колата ми е в сервиза за малко козметични забележки... Днес от там ми се обадиха, че колата няма палене -ток има, нов акумулатор, лампи светят, но не завърта.
    Сваляхме акумулатора, бушониери, кабели - всичко е здраво, но пущината не върти и няма палене...


    Според мен е заминал стартера, но ще се радвам ако дадете предположения къде да търсим проблема!


    Поздрави.

  • #2
    Преди да бъде набеден стартера, трябва да е сигурно, че на тънкия проводник има +12v в момента в който трябва да развърти и че ел. връзката между скоростната кутия и купето е изправна.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      И двете са проверени днес, всичко е наред.....
      Има ли шанс самия стартер да е превъртян или нещо от сорта, защото моята кола ако е студена и не се подкачи два или три пъти няма палене, а в сервиза ми споменаха, че предния ден бая е въртяла, докато запали.

      Comment


      • #4
        Я стартер, я някой си правил дискотека цял ден/няколко дни за твоя сметка и сега акумулатора е на 0 ...

        Друго което може да е - датчик колянов вал.

        Може някой от сервиза да го е "прибрал" и да е сложил друг развален свален от друга кола...

        Стартер според мен остава като последен вариант.

        Може да е и окислена букса и да не прави добър контакт или пречупен кабел.

        Скептик съм за толкова бърза "диагностика" която са ти направили на кабелите.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          Заради датчик на КВ може да не пали, но не и да не развърта.

          При така описани нещата, най вероятно стартерът е сгънал.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Кабелите лично аз и масторът ми ги проверявахме, не е от тях.
            Датчик силно ме съмнява, защото минахме и през този филм и колата си въртеше, но не палеше. Това с майсторите, повече от изключено - свястни момчета са, доста пъти съм им се доверявал, нямат грешка.

            За Акумулатора, предположих но в съседство има магазин и взехме нов за пробата.
            Както колега ecotronic каза, май май ще е стартер, утре ще го сваляме да видим що е.

            Comment


            • #7
              Закачете диагностика и вижте каква грешка набива.
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 10:36.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Пробвайте първо с друг акумулатор !
                Алтернатора като се предаде и падне малко акумулатора също не иска да завърти стартера !
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #9
                  Пробвахме с чисто нов акумулатор,
                  ще погледнем днес алтернатора.
                  Може ли някой да сподели къде се намира стартера на 1.9, ако стигнем евентуално, че той е виновникът.
                  Поздрави

                  Comment


                  • #10
                    Колега, как измерихте наличие на напрежение на тънкия проводник (това за което писах по-горе) без да знаете, къде се намира стартерът?

                    Иначе стартерът се намира от задната страна на мотора - откъм купето и е захванат за кожуха на скоростната кутия.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Майсторът го измери, който беше с мен, а питането беше от чисто любопитство лично.


                      Благодаря на всички отзовали се, колата вече е в правилните ръце и очакваме развитие.
                      Ще споделя като има напредък...
                      Поздрави!

                      Comment


                      • #12
                        Ако има провиснали четки, ще причуква съвсем леко и ще товари релето.
                        Първоначалните, а и последващите данни ми говорят за пълна некомпетентност.
                        Стартерът е консервативна система и ако го познаваш ,няма какво чак толкова да да умуваш по него.
                        Майсторът го е мерил, но с какво и как.
                        Надявам се не с дървения метър
                        За да изключиш софтуерните простотиим взимаш един кабел и подаваш плюс директно на шалтера.
                        Не покаже ли отзивчивост-сваляш го за аутопсия.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          За много години на всички!
                          Лек ъпдейт на нещата - свалихме стартера, отворихме го и се оказа в него проблема. Ревизираха го и днес ще се качва на колата!
                          Поздрави и благодарност към всички колеги които се отзоваха.

                          Comment

                          Working...
                          X